akcesoria biurowe

Wybierając akcesoria do biura, często kierujemy się ceną, na drugim miejscu funkcjonalnością, na samym końcu, o ile w ogóle, bierzemy pod uwagę atrakcyjne wzornictwo.

Tymczasem właśnie takie drobiazgi przyciągają uwagę naszych petentów i sprawiają, że firma jest postrzegana przynajmniej z pozoru, jako odrobinę bardziej prestiżowa. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt, że znacznie przyjemniej pracuje się w otoczeniu przedmiotów miłych dla oka.

Współczesne akcesoria biurowe często właśnie takie są. Ergonomiczne, estetyczne, niewątpliwie przyjemniejsze dla ok niż te sprzed wielu lat, które mogły nam uszkodzić stopę, gdyby przypadkowo spadły z biurka.

Tanie akcesoria biurowe czy droższe? Które wybrać?

Czy naprawdę nie da się zaoszczędzić kupując akcesoria biurowe inaczej, niż wybierając te najtańsze? Otóż czasem wręcz paradoksalnie w skali dłuższego odcinka czasu, powiedzmy w skali roku, wydajemy więcej, kupując tanie rzeczy. Dlaczego tak się dzieje? To proste, tanie akcesoria biurowe szybko się psują w wyniku intensywnej eksploatacji, więc zamiast raz zapłacić, powiedzmy pięć złotych więcej za porządne nożyczki, czy dziurkacz, który spokojnie będzie nam służyć nawet dłużej, niż rok, wydamy kolejne i to może nie raz, kilkanaście złotych, na nowy, tani sprzęt. To oczywisty nonsens, który jak najszybciej powinni pojąć zaopatrzeniowcy takich pseudo-oszczędnych biur. Mówiąc o przedmiotach trwałych i estetycznych niekoniecznie mamy na myśli te z najwyższych półek designerskie dziurkacze, czy wyjątkowe zszywacze po kilkaset złotych. Już nawet nie ważne, czy za sztukę, czy też za komplet jeden plus jeden – drogie absurdalnie.

Co dokładnie należy kupić do biura? Jakie akcesoria?

Jak się dobrze zastanowimy, nie potrzebujemy wszystkiego, co tylko da się znaleźć w dziale „akcesoria biurowe”. Możemy na przykład pominąć w zakupach tablice magnetyczne, czy wizytowniki. Z pewnością nie są to akcesoria niezbędne na każdym biurku, jak na przykład podkładka na biurko, czy w przypadku księgowych – kalkulator. Warto natomiast poza wymienionymi zakupić akcesoria biurowe typu zestaw pojemników na długopisy, zszywacze i inne drobiazgi, co zdecydowanie pomoże w utrzymaniu porządku w naszym najbliższym otoczeniu.

Przydatne też mogą okazać się niewielkie kalendarze na biurko, które stojąc w zasięgu wzroku pomogą nam pamiętać o zanotowanych istotnych sprawach. Duże firmy tego typu akcesoria biurowe jak kalendarze, długopisy i ołówki, zamawiają z własnym, firmowym logo w agencjach reklamowych, które mają w ofercie produkcję gadżetów reklamowych. Kalendarz, długopis, czy inny drobiazg z logo firmy jest jak wizytówka. Podarowany klientowi pomaga mu o nas pamiętać i do nas wracać. To powinien byś zwyczaj każdej, nawet najmniejszej firmy mającej kontakt z klientem i coraz częściej akcesoria biurowe z własnym logo są przez te firmy zamawiane.

Tak, czy inaczej – bardziej opłacalnym jest akcesoria biurowe produkować i sprzedawać, niż je kupować. Rynek zbytu na akcesoria biurowe różnej jakości i o rożnym przeznaczeniu, jest bowiem praktycznie nienasycony.